Scrisoare de multumire pentru parinti

Dragii mei parinti,


Dupa cum bine stiti si voi, de-a lungul ultimului an, relatia noastra a avut de suferit. Cand spun asta nu ma refer la micile certuri pe care le-am mai avut, ci la faptul ca, intre noi, comunicarea nu a mai existat, cel putin nu asa cum obisnuiam. Vreau sa stiti ca toate astea s-au datorat perioadei grele prin care am trecut, perioada in care am considerat ca este bine sa ma concentrez pe studiu pentru examenul de Bacalaureat.  Va scriu aceasta scrisoare de multumire pentru toate zilele in care m-ati inteles, sprijinit si incurajat, motiv pentru care astazi ma pot mandri cu nota obtinuta la examen.
Dincolo de toate astea, vreau sa va multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine in toti acesti 18 ani extraordinar de frumosi.

Tie mama, vreau sa-ti multumesc pentru toate diminetile in care chiar daca intarziai la serviciu ma duceai cu masina la scoala, pentru toate mangaierile pe frunte din serile in care nu puteam adormi si din diminetile in care nu ma puteam trezi. Iti multumesc pentru cum faci budinca (de care simt ca nu ma mai satur), pentru zambetul tau inca tanar la fiecare nota de 10 pe care am luat-o in toti acesti ani de scoala.

Tie tata, iti multumesc pentru toate orele si zilele pe care le-ai lucrat in plus, ca mie sa nu-mi lipseasca nimic, ca noi sa putem merge impreuna in vacante si sa ne putem bucura pe deplin, fara grija obsesiva a banilor. Iti multumesc pentru toate momentele in care o ajuti pe mama, atunci cand vezi ca nu mai poate. Iti multumesc pentru bicicleta, racheta de tenis si toate celelalte, si mai presus de orice, iti multumesc pentru ca m-ai educat in asa fel incat sa iubesc marea, muntele si tot ce este frumos pe lumea asta.

Poate ca nu este cea mai frumoasa scrisoare de multumire pentru parinti, insa imi doresc sa stiti ca VA IUBESC si VA MULTUMESC pentru absolut TOT, chiar si pentru mustrari, fara de care nu as fi putut sa fiu omul care sunt astazi. Va multumesc!

Dana


Scrisoare de multumire pentru parinti